mdi-map-marker صفحه اصلی mdi-chevron-double-left اخبار mdi-chevron-double-left سفرها mdi-chevron-double-left خدمات شما را فراموش نمی‌کنیم بازگشت
آیت الله نوری همدانی خطاب به سعید جلیلی

خدمات شما را فراموش نمی‌کنیم

مدت زمان تقریبی مطالعه:2 دقیقه و 6 ثانیه
mdi-calendar25 خرداد 1403 - 06:08
mdi-comment 4
mdi-folderپرونده انتخابات 1403

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی (مدظله العالی)، عصر امروز پنجشنبه -۲۴ خرداد ۱۴۰۳- در دیدار با سعید جلیلی ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (علیه السلام)، با اشاره به سبقه انقلابی این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کردند: فداکاری و خدمت برای اسلام و ایران در سابقه شما موجود است. شما عمر خود را صرف اسلام و ایران کرده‌اید و ما سوابق خدمتی شما را فراموش نمی‌کنیم.

شما عمر خود را صرف اسلام و ایران کرده‌اید

ایشان در ادامه با اشاره به کلام امیر المومنین (علیه السلام) خطاب به مالک اشتر در نامه ۵۳ نهج البلاغه فرمودند: در کلام امام راحل بعد از قرآن، ما کتابی به جامعیت قرآن نداریم. حضرت امیرالمومنین مالک اشتر را به رفتار محبت آمیز با مردم توصیه کردند و فرمودند: «وأشعِرْ قَلبَکَ الرَّحمَةَ لِلرَّعِیَّةِ، والمحبَّة لَهُم، واللُّطفَ بهِم، ولاتَکونَنَّ علَیهِم سَبُعا ضارِیا تَغتَنِمُ أکلَهُم؛ فإنَهُم صِنفانِ: إمّا أخٌ لَکَ فی الدِینِ، أو نَظیرٌ لَکَ فی الخَلقِ…» مردمی که تحت سیطره شما هستند دو صنف هستند؛ یا برادران دینی شما هستند و یا از کسانی که شما را پذیرفته‌اند، با آن دو به نیکی و انصاف رفتار کن.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به بخش دیگری از این نامه فرمودند: مردم ستون دین هستند و سپری در برابر دشمنان.

این مرجع عالیقدر افزودند: به مردم توجه کنید، مردم خیلی مهم هستند. در جنگ تحمیلی همین مردم جان و مال و فرزندان برومند خود را در راه دفاع از اسلام و ایران فدا کردند. باید توجه کرد که همه فعالیت‌ها برای رفاه مردم باشد.

آیت الله نوری همدانی: مردم ستون دین هستند

معظم له با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو از آحاد ملت شریف ایران خواستند که به پای صندوق‌های رای بیایند و با انتخاب کاندیدای اصلح، زمینه ساز ایرانی قوی باشند.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع، با اشاره به جنایات آمریکا در حق ملت ایران و جنایات اسرائیل در غزه، استکبار ستیزی و شناخت دشمن خصوصاً صهیونیست و آمریکا بسیار لازم است و فرمودند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اینان ظاهرشان در جمع خودشان اتو کشیده‌اند ولی در حق ملت‌ها طبیعت کلب را دارند.

ایشان ادامه دادند: این انقلاب، پیروزی خون بر شمشیر بود و ان شاءالله زمینه ساز ظهور باشد.

جلیلی در این دیدار گفت: بنا بر تکلیفی که احساس شد در این عرصه خطیر ورود کردیم و در این راستا به دعای خیر شما نیازمندیم.

وی گفت: نگاهی که ما داریم این است که امروز فرصت بی‌نظیر تاریخی برای ایران و انقلاب فراهم است و امید است از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود.

 

سعید جلیلی: امروز فرصت بی‌نظیر تاریخی برای ایران و انقلاب فراهم است
پایان
mdi-bookmarkدسته‌بندی: سفرها
mdi-tag-multipleبرچسب‌ها: انتخابات ریاست جمهوری 1403 قم
لینک کوتاهmdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printer
از همین رویداد
سفر به استان قم
نقش پرشکوه قم در نقشه جهش ایران!مطالب
مطالب مشابه
سایر مطالب مرتبط را بخوانید
گفت‌وگو
دیدگاه خود را بیان کنید
انصراف ارسال دیدگاه دیدگاه‌های ارزشمند شما 4 دیدگاه
عاشق 26 خرداد 1403 - 21:42 ارسال پاسخ
با اینکه بنده دکتر جلیلی را با اختلاف زیاد اصلح میدانم ولی رفتار برخی طرفدارانش و ادمین‌های کانالشان دلسرد کننده است و نگران این هستم که چه کسانی اطراف دکتر جلیلی حضور دارند که شبیه ایشان نیستند. آیا همین رفتار را در هیئت دولت ایشان خواهیم دید؟
ا 03 تیر 1403 - 18:22 ارسال پاسخ
*باسلام به دکتر جلیلی.
فریب نظرسنجی‌های ساختگی طرفداران پزشکیان وقالیباف رانخورید.طبق بررسی‌های یقینی من شما دردور اول-وبااختلاف زیاد ازدیگران- پیروز میشوید.اینرا کاملا ازروی بصیرت به شرایط فعلی جامعه میگویم.
متاسفانه برخی از علما و وعاظ مشهور علی رغم اینکه قلبا به شما متمایل هستند،ولی بخاطر فریب خوردن ازهمین‌جور تبلیعات ونظرسنجی‌های دروغین و توهّم اینکه مباداد پزشکیان!! رای بیاورد،مجبورا اعلام حمایت از قالیباف کردند که نشان از کم‌بصیرتی ‌وفریب‌خوردن این افراد است.
دقیقترین نظرسنجی‌ای که تابحال دیده ام،مربوط به سایت "حوزه‌نیوز" است.که دقیقا منطبق باشرایط روز جامعه است.
لازم به ذکر استکه،درانتخابات۱۴۰۰هم دقیقترین نظرسنجی مال سایت حوزه‌نیوز بود که امار آن دقیقا منطبق با انتخابات واقعی درآن سال بود.
اما:نظرسنجی های ساختگی غالبا اینطور طراحی شده اندکه بتدریج - روزی‌مثلا ۱-۲% - به رای پزشکیان وقالیباف اضافه میشود،واز جلیلی کم میشود!!! درحالیکه بهیچ‌وجه منطبق بر واقعیات جامعه نیست.
*ومطلب آخراینکه:اگر کسی میخواهد ببیند که جلیلی چقدر طرفدار بین اقشارمختلف جامعه-ونه فقط حزب‌الهی‌ها-دارد،برود تصاویر استقبال از نامزدها-جلیلی و پزشکیان وقالیباف- رامقایسه کند.آنوقت خواهد دیدکه استقبال کننده‌گان ازجلیلی چندبرابر مجموع قالیباف وپزشکان هستند.
همچنین نظرات کاربران سایتهای خبری - مثل سایت مشرق که طرفدار قالیباف است-،رابررسی کند.که اکثرا طرفدار جلیلی وضد قالیباف اند
خصوصا باتوجه به اینکه مردم دکترجلیلی را تنها کسی میدانند که باقدرت میتواند راه شهیدرییسی راادامه دهد، ازهمهء اقشار به او رو آورده اند
آوا 06 تیر 1403 - 18:11 ارسال پاسخ
ما هم فراموش نمی کنیم! ببخشید خدماتشون چی بود؟
منصور 08 تیر 1403 - 13:16 ارسال پاسخ
بعد شهید رییسی ، فقط سعید جلیلی
#نه_به_دولت_سوم_روحانی
#نه_به_وحدت_شکنی