mdi-map-marker صفحه اصلی mdi-chevron-double-left اخبار mdi-chevron-double-left ملت ما نمی‌پذیرد که دیگران بخواهند برای صنایع دفاعی، تحقیقات ... بازگشت
سخنرانی دکتر جلیلی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ساری

ملت ما نمی‌پذیرد که دیگران بخواهند برای صنایع دفاعی، تحقیقات علمی، تراکنش مالی و یا عکس صفحه اینستاگرام او تعیین تکلیف کنند

دشمنان ما به دنبال تسلط کل دنیا هستند، آن‌ها نمی‌پذیرند ملت‌ها ی مستقل و آزاد برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند/ بعد از توافق و اذعان ۱۷بارهٔ آژانس به پایبندی ایران به آن، یکجانبه از توافق خارج شدند و گستاخانه مطالبات بیشتری را مطرح می‌کنند.
مدت زمان تقریبی مطالعه:3 دقیقه و 33 ثانیه
mdi-calendar22 بهمن 1398 - 04:33
mdi-comment 0
mdi-text-subjectمطالب

دکتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی راهیپمایی ۲۲ بهمن مرکز مازندران اظهار کرد: در میان ۲۰۰ کشور دنیا قدرت‌های که خودشان را قدرت بزرگ می‌دانند، توجه خودشان را متوجه انقلاب اسلامی ایران کردند.

وی خاطر نشان کرد: قدرت‌های دنیا به فکر تقسیم منافع موجود در دنیا هستند، سیاست‌های برد ـ برد را در مذاکرات مطرح می‌کنند اما از نظر آنها سیاست برد ـ برد تا زمانی که به منافع آنها لطمه نخورد، برد ـ برد است. حتی برای یک تصویر صفحه اینستاگرام نوجوان ایرانی هم تعیین تکلیف می‌کنند و به خود حق می‌دهند که آن‌ها باید آن را تعیین کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: قدرت‌های استکباری حتی در زمینه تولید محصولات علمی محدوده تعیین می‌کنند.

وی با اعلام اینکه آنها به دنبال تعیین دامنه تحقیقات علمی هستند، گفت: این موضوع توسط کشورهای مدعی آزادی بیان می‌شود.

جلیلی اضافه کرد: دشمنان ما به دنبال تسلط کل دنیا هستند، آن‌ها نمی‌پذیرند ملت‌ها ی مستقل و آزاد برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند. نه فقط برای موشکی و هسته‌ای، که برای تراکنش مالی یک ایرانی و حتی برای یک تصویر صفحه اینستاگرام نوجوان ایرانی هم تعیین تکلیف می‌کنند و به خود حق می‌دهند که آن‌ها باید آن را تعیین کنند؛ این خوی استکباری آن‌هاست که ادعای آزادی هم دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،یادآور شد: ۲۲ بهمن یوم الله است، روز خداست. چرا که ملت ما ۴۱ سال پیش با شعار استقلال و آزادی قیام کرد تا مناسبات غلط را نپذیرد. ملت ما نپذیرفت و اجازه نداد که دیگران بخواهند برای صنایع دفاعی او، تحقیقات علمی او، تراکنش مالی او و یا عکس صفحه اینستاگرام او تعیین تکلیف کنند و آن را محدود کنند و همچون گذشته با شعار استقلال و آزادی در آینده هم اجازه نخواهد داد مستکبران آزادی او را محدود کنند و برای استقلالش تعیین تکلیف کنند.

جلیلی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با تکیه بر وعده الهی ایستادگی کرده است، دشمنان ما دیدند که ملت ما نه تنها مقاومت کرده بلکه به پیشرفت‌های مناسبی در حوزه مختلف دسترسی پیدا کرده و الگو الهام بخشی در تمام دنیا تبدیل شده است. به صورت یکجانبه و بدون حضور حتی فلسطینیان سازشکار، طرح خود را با نام معامله قرن اعلام کردند و گفتند همین است و باید اجرا شود!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملتی ایستاد و دعوت پیامبر را اجابت کرد، همچنان ایستاده است، تصریح کرد: در مسئله فلسطین ابتدا با زور آمدند اشغال کردند و سپس گفتند بیایید حالا گفت‌وگو کنیم! بعد از چند دهه گفتگو در مادرید، اسلو، کمپ دیوید و ... در آخر به صورت یکجانبه و بدون حضور حتی فلسطینیان سازشکار، طرح خود را با نام معامله قرن اعلام کردند و گفتند همین است و باید اجرا شود!

 وی ادامه داد: در مسئله هسته‌ای ایران نیز همین طور است. بعد از توافق و اذعان ۱۷بارهٔ آژانس به پایبندی ایران به آن، یکجانبه از توافق خارج شدند و گستاخانه مطالبات بیشتری را مطرح می‌کنند.

جلیلی یادآور شد: وقتی سردار دل‌ها به شهادت رسید دولت‌های اروپایی پیام دادند که اگر شما بخواهید پاسخ دهید آمریکا با شما شدید برخورد خواهد کرد اما پیام ملت ما با قدرت پایگاه آمریکایی را در هم کوبید و آن را با قدرت اعلام کرد و آمریکا هیچ غلطی نکرد و این قدرت ملت ما است و این قدرت را مردم با تکیه بر وعده‌های الهی این قدرت را ایجاد کردند و تمام معادلات آنها به هم ریخته است.

وی اضافه کرد: یک جوان از روستایی از کرمان مانند شهید سلیمانی می‌آید، می‌شویم چهره بزرگ در جهان اینکه همه آنها می‌گویند، ژنرال سلیمانی بی‌جهت نیست، این ژنرال کیست؟ او همان جوانی از این کشور است که آنها جوانان این مرز و بوم را درک نمی‌کردند و در محاسبات آنها نگنجید.

عضو تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: جوانان استان مازندران نیز در قلب مدافعان حرم در حلب و خان‌طومان آن حماسه‌ها را آفریند، این قدرت ماست،این یوم الله است، با فشار اقتصادی،ملتی که توانست موفقیت‌های بزرگ در دفاع مقدس به‌وجود بیاورد امروز در عرصه اقتصادی هم می‌تواند.

وی گفت: آنها همه تلاش را گذاشتند تا با فشار اقتصادی ملت ما را از پا در بیاورند، پالایشگاه خلیج فارس کمتر از 10 سال روزانه 41 میلیون لیتر بنزین تولید می‌کند، در عرصه‌های اقتصادی ملت ما می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند انقلاب برای این بود که ملت ما به قله‌های رفاه امنیت و پیشرفت برسد.

پایان
mdi-camera گزارش تصویری
mdi-bookmarkدسته‌بندی: اخبار
mdi-tag-multipleبرچسب‌ها: 22 بهمن ساری شهید قاسم سلیمانی
لینک کوتاهmdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printer
از همین رویداد
ساری
سخنرانی دکتر جلیلی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ساریتصاویر
مطالب مشابه
سایر مطالب مرتبط را بخوانید
گفت‌وگو
دیدگاه خود را بیان کنید
انصراف ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.