mdi-map-marker صفحه اصلی mdi-chevron-double-left اخبار mdi-chevron-double-left مقامات آمریکایی به نوه‌های خود خواهند گفت در سوم خرداد ... بازگشت
سخنرانی دکتر جلیلی در دانشگاه خواجه نصیر ۹۵/۳/۳

مقامات آمریکایی به نوه‌های خود خواهند گفت در سوم خرداد هیچ غلطی نتوانستیم بکنیم

مدت زمان تقریبی مطالعه:1 دقیقه و 12 ثانیه
mdi-calendar03 خرداد 1395 - 10:09
mdi-comment 1
mdi-text-subjectمطالب

سعید جلیلی که به مناسبت حماسه فتح خرمشهر به دانشگاه خواجه نصیر رفته بود، گفت:  سوم خرداد روز مهمی است زیرا در این روز مقامات آمریکا برای نوه های خود تعریف می کنند و می گویند در برابر ایران هیچ غلطی نتوانستیم بکنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: در سوم خرداد اسطوره انقلاب اسلامی، افسانه شکست ناپذیری آمریکا را مخدوش و رویای آمریکایی را عمیقا به چالش کشید. وی تصریح کرد: آمریکا بداند خواب غلبه بر انقلاب اسلامی هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به سخنان وزیر خارجه امریکا گفت: اظهارات اخیر کری اثبات کرد طرف مقابل به برد-برد اعتقاد نداشته است. جلیلی تصریح کرد: سقوط شاه، صحرای طبس، شکست صدام، پیشرفت، نفوذ انقلاب اسلامی، هریک برای آمریکا کابوسی است که برای جبران آن نیاز به افسانه پردازی برای کودکان دارد. وی افزود: بهتر است آمریکا با عبرت از گذشته به فکر کابوس هایی باشد که برای نوه های خود باقی خواهد گذاشت.

جلیلی در پایان با اشاره به حد یقف نداشتن زیاده خواهی های امریکا به اظهارات مقامات امریکا در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: بعد از ترور شهید مصطفی بدرالدین ملاحظه کردید که اصلی ترین حامیان تروریسم در دنیا به پیام تسلیت مقامات ایرانی در این رابطه واکنش نشان دادند و گفتند انتظار نداشتیم این کار صورت بگیرد! یعنی میخواهند هم مصداق تروریسم را مشخص کنند و هم مشخص کنند که برای چه کسی پیام تسلیت داده شود یا نشود!

پایان
mdi-bookmarkدسته‌بندی: اخبار
لینک کوتاهmdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printer
مطالب مشابه
سایر مطالب مرتبط را بخوانید
گفت‌وگو
دیدگاه خود را بیان کنید
انصراف ارسال دیدگاه دیدگاه‌های ارزشمند شما 1 دیدگاه
حقایق روشن 04 خرداد 1395 - 04:45 ارسال پاسخ
آقا یه چیز بگم ؟ مردم ایران باید تکلیف خودشونو روشن کنند . دیگه خوب نیست بعد این همه سال در مسائل سیاسی ضعیف عمل کنن . خدا خودش فرموده ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم . اگه به این آیه ایمان داشته باشیم دیگه کرکری خونی جان کری ارزشی نداره و جای ترس نداره ؟
خدا و اولیائش از ما می خوان فقط به قدرت برتر توجه کنیم عین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با گوشت و خون در مقابل سلاح های دشمن ایستادند چون ایمانشان قوی بود .
«من اعتز بغیر الله أهلكه العز»(غررالحكم، ص‏478)
هرکه بخواهد به غیر خدا عزت پیدا کند نابود می‌شود
«قال رسول الله: من اعتز بالعبید اذله الله
هرکه بخواهد با بندگان عزیز شود، خدا او را خوار می‌کند.
دکتر جلیلی درود بر شما . محتوای کلام شما در وجود من که روح پایداری و استقامت را تزریق می کنه . زنده باشی .
همون که فرمودید جان کری باید بره یه فکری برای کابوس های نوه نتیجه هاش بکنه ... والله !